Friday, December 14, 2012

051. Masuk angin.



dah set masa, pukul 8 pagi nanti kena PRINT BOARD.
Presentation kata ketua kelas, will be at 3 p.m


Tolong doakan ye.
Everything goes well.

Isnin hantar Model pula.


Ye, belum tempoh percutian lagi.



Bekerja tanpa tidur yang baik ini, buat saya menyerap segala angin sejuk malam bulat-bulat.
Selimut hantar cuci lebih kurang 5/6 bulan dulu di kedai dobi. Tak ambil lagi.
Eh lamanya.

Oh bukan itu sebenarnya nak beritahu.

Nak beritahu,
Chipsmore di tepi dibiarkan terbuka, menemani saya buat kerja.
Buka pukul dua pagi, pukul 6.30 nak suap ke mulut.

"Ala dah lemau, keras. Masuk angin"



Cepatnya.


Oh tulang dan badan pun senang masuk angin.



Hehe tiada kaitan dengan pembentukan iman entri ini.


Oh ada, aku diuji bila subuh menjelma. Rasa macam dijerut.
Kelak aku akan dipersoalkan.
Ah, aku sayang kalian. aku sayang. aku sayang.

:'(

Tuhan tolong aku lagi.
Please/

No comments: