Tuesday, October 9, 2012

019. Everyone is missing her



"I told you everything you wanted me to. I also want the old Mkay back. I miss her. The Mkay yang teman I travel around Europe. Mkay yang I hang out sama kat Flaming. Naili's, Yang pecahkan telur dalam my car. Mana Mkay tu?"

"I miss to see the old Mkay that I used to see", Asyikin F.


"Mana Mkay yang lama? Yang kuat?", Sofy A.




semua orang rindu aku.
dan sebenarnya. memang aku rindu Mkay yang lama. Mkay yang kuat.
Aku tahu aku kuat, orang sekeliling aku pun semuanya kuat-kuat.

Kenapa awak rindu saya, bila awak dah rosakkan apa yang ada?
Awak ingat saya boleh dikutip bila suka, di lempar bila perlu, dijaga bila mahu?



Sabarlah.

I thought you don't care as much as I care.

Been brutally hurt.
Injured.
Damaged.

but I know Allah is there.





Alhamdulillah.



"Awak tahu, emotional pain itu sakitnya lebih. A very deep cut"

"Am I the reason you changed? Is it because what I did? I am the reason u've been crying All this while. So I chose not to bother you. Maybe you will be happier that way"





Manusia dan assumptions. Takkan pernah berkesudahan.
Sudahlah.


Aku mahu start everything anew.

Dengan lafaz kalimah Allah.


Do we still have the chance to fix it? 

No comments: